Projekt zdravia s.r.o. poskytuje prostredníctvom „Prozdravie“ moderný objednávkový systém, ktorý svojim zákazníkom umožňuje komfortný, pohodlný a efektívny nákup priamo od obrazovky počítača. Nie je to nič zložité. 
Vkladanie tovaru do košíka.
Pri názve výrobku nájdete aj možnosť vložiť ho do košíka. Dopíšte počet kusov a kliknite „Pridať do košíka“. Tovar je hneď vložený a náš elektronický obchod vás informuje čo obsahuje váš „Nákupný košík“. Pokiaľ si prajete zmeniť počet kusov, alebo odstrániť z košíka, označte políčko "Odstrániť" pri tovare, ktorý chcete odstrániť, nákupný košík sa aktualizuje.
Potom prejdite na „Dokončenie objednávky“. Tu kliknite na „Registrovať“ a vyplňte fakturačné údaje, prípadne adresu dodania. Keď ste už u nás nakupovali, stačí sa len prihlásiť pomocou e-mailu. Pokračujte podľa jednotlivých bodov. Pri bode „Revízia objednávky“, je potom postupujte až po „Záväzne objednať“. Vaša objednávka je v tejto chvíli evidovaná. Vám príde e-mail s informáciami a potvrdením vašej objednávky, ktorú Vám zašleme dobierkou a Vami uvedenú adresu.

Platbu
uskutočníte pri preberaní zásielky priamo na pošte. 
Iná forma objednávky: môžete objednať e-mailom prozdravie@gmail.com, alebo telefonicky 0905 780 908.

Je registrácia zákazníka povinná?
Áno. Anonymne sa môžete ľubovoľne pohybovať po celom online nákupnom systéme a prezerať ponúkané produkty. Registrácia zákazníka v našom systéme je samozrejme bezplatná. Všetci zákazníci  potrebujú  tiež prejsť objednávacím procesom v ktorom zadajú potrebné údaje, ktoré sú dôležité pre zrealizovanie objednávky. Kedykoľvek budete neskôr v našom obchode chcieť nakupovať, stačí keď sa prihlásite. Potom už nemusíte vypĺňať vaše osobné údaje.

Registrácia člena klubu
 na získanie zlavy - viac sa dozviete: http://www.prozdravie.sk/registracia/

Ceny tovaru
sú uvedené s DPH, ale nie je započítané poštovné.


Dodanie tovaru
.
Výrobky posielame dobierkou, Slovenskou Poštou do 2 dní po prijatí objednávky. Podľa podmienok Slovenskej pošty.
V prípade, že Vami objednaný tovar momentálne nie je na sklade, o termíne dodávky informujeme zákazníkov e-mailom, alebo telefonický.

Poštovné je cca 3€ na území Slovenska. Možný je aj osobný odber po spresnení termínu na adrese Bratislava, Prešovská 39, hotel Echo.
Posielanie balíkov na území Slovenska, pri objednávke od 130€ neplatíte poštovné. 
Doba dodania cca do 2-5 dní.

Nedostali ste zásielku?
Ak Vám ani po štyroch dňoch po obdržaní informácie o zaslaní tovaru nedôjde zásielka, informujte sa prosím na svojej pošte. Väčšinou je zásielka uložená na pošte a čaká na prevzatie, pričom ste do schránky nedostali informáciu o uložení zásielky.
V prípade akýchkoľvek problémov pri práci s našou stránkou nás neváhajte kontaktovať. Uvítame všetky pripomienky a návrhy na zlepšenie. 

Ochrana osobných údajov
Vaše osobné údaje, zadané za účelom registrácie zákazníka a objednania tovaru, sú pre nás dôverné a neposkytujeme ich iným subjektom.  

Reklamácie
Zákazník je povinný skontrolovať fyzickú neporušenosť  tovaru pri jeho preberaní a prípadné nedostatky uviesť do preberacích dokumentov a nechať potvrdiť odovzdávajúcou osobou alebo poštou. Pokiaľ zákazník už pri preberaní zistí poškodenie zásielky, odporúča sa zásielku nepreberať a dať si doručovacou službou alebo poštou vystaviť potvrdenie o poškodení. Zákazník je o tejto skutočnosti povinný bezodkladne informovať dodávateľa. E-mailom na prozdravie@gmail.com  alebo telefonicky na mob.: 0905 780 908Akékoľvek neskoršie reklamácie ohľadom fyzického poškodenia tovaru, dodávky nie je možné. O postupe vybavenia reklamácie Vás budeme informovať.

Storno
Kupujúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku bez udania dôvodu. V prípade, že storno bolo predávajúcim prijaté od kupujúceho po odoslaní tovaru, predávajúci má právo od kupujúceho požadovať úhradu poštovného s výnimkou odôvodnenej reklamácie.